Kilpailet antamasi arvolupauksesi avulla. Siksi sinun tulee tarkasti ymmärtää mitä lupaat. Tarjouksillasi on pieni merkitys elleivät asiakkaat koe niitä tärkeiksi. Arvolupausanalyysin tarkoituksena on muodostaa käsitys, miten markkinat vastaanottavat tarjouksesi, kartoittaa markkinakysynnän ja selvittää kehittämismahdollisuudet.


Arvolupausanalyysimme avulla saat näkemyksen mitä palvelulupauksia asiakkaasi arvostavat. Eri toimijoiden välisessä ympäristössä annamme ehdotuksia miten arvolupaus tulee jäsennellä ja tarvittaessa uudelleenrakentaa parhaan kilpailukyvyn luomiseksi.


Tutkimuksemme antavat sinulle kartan ja kompassin parempaan liikenavigointiin. Yksi tutkimus voi riittää, mutta usein on kerättävä erityyppistä markkinatietoa jotta voit muodostaa kokonaiskuvan markkinatilanteesta.